Summa sidvyer

fredag 27 maj 2011

osocial... :D hehe, hade ingen blogglust...

"Stand up for what you belive in, and don't let anyone put you down" - Jillian Ambrage

Känns som jag inte bloggat på år och dar, men det är fredag och jag är ledig så upp med smilet på ansiktet igen! :D  Händelserik vecka; konfronterat folk, stått upp för mig själv, bitchslapat en.., skällt ut en, shoppat, vart på stan med mathilda och sven, sven åt på subway för första gången igår, citat "det var ju jätte gott! hade varit godare med bara kycklingen och osten...:(, chipsen är i perfekt mängd efter mackan! :D"  Haha, han är för rolig! :')
Ikväll ska inte jag göra typ nånting, bara chilla, resten av kvällen som är kvar, och messa med ellen. Jo! Ellen och jag har snackat lite ikväll om nästa årets avma, Atlas Video Music Awards, och kom fram till att om hon uppträder så ska jag dansa och jag tror hon vågar det så då måste jag dansa vilket jag inte kommer våga hehe...^^ :) Men tror nog jag är liite modigare i åttan förhoppningsvis.. :) Imrn är det typ nån jäkla Krångestad dag så alla som bor på adressen "Krångestad" ska typ komma upp till plan elr nåt vetifan vad vi ska göra, vet bara att våran familj ska dit och jag måste :(((( och de blir picknik..? :o... PÅ söndag är det mooorsdag! :)) Hihi grattis mamma i förskott typ ^^ :)♥ Nae nu ska jag va lite social o så, så kommer mer bloggningar sen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar