Summa sidvyer

tisdag 7 juni 2011

Damp -.-

HUGE UPDATE!

Fredag;
Emelie kom till mig en stund och sen skulle jag vidare till pubafton hos jossan, jag dricker inte. :) Men jag åker alltid dit för att träffa jossan, min kompis sen barnsben.. haha har kännt den lilla skitungen sen hon föddes..:3 Aja, cykla dit, met some people..^^ Sen satt jossan och jag uppe till typ klockan halv ett och spela spel och blogga och massor.. :3

Lördag;
Parosh kom till mig och vi kolla på film och drog till lillsjön och bada.. 20 grader..^^ Haha, tror inte parosh har varit utanför själva "stan" så mycket... precis utanför kåparpsrondellen.. "är vi på landet nu?" en lada - "bor man i sådär stora hus" nej - en ladugård parosh.. "aha, så vi är på landet då?".. Det tar aldrig sluuut! x) Haha gud så skön! ^^ Älskar dig parosh :3
Sen skjutsa vi hem henne och på vägen hem släppte mamma av mig hos jossan för att jag skulle hämta min cykel från i fredags och cykl hem... slutade med att jag åt tacos hos dom (yum)^^ Och spelade spel med henne tills klockan halv tio...:D Haha, de var skitt kul^^ 

Söndag;
Färga håret.. vart värsta fail... annars chill.. :) Hehe..:3

Måndag//igår;
Sjuuuuuukt skön dag med Ellen och Perra i lillsjön ^^ Massa bilder tagna!! :) Men kommer nog inte upp några på bloggen.. vi får se.. :) Sen gick vi hem till mig, jag hängde med ellen hem och sov hos henne igår ^^ Shiiiiitt kul!!! :D Snacka lite med oscar..:) Hehe, fan vi sov inte förrän tolv igår typ...:3 Vi hade lite vattenkrig...^^ Haha de va kul :3 Fast nåra tjejer som va i parken bara glodde på oss som om vi vore knäppa... medans dom satt på en bebisgunga...? :o Hehe aja, fett skön natt//kväll//dag//morgon med ellen iaf!! ^^ Puxx :"

Idag;
Allas reaktion..: MOROT! HAHAHAHAHA OMG! du är orangehårig!!! :O XDDDD Hhahahaha...

:)

Tyvärr blir det inga länkningar idag.. men här kommer låtarna..:3

4de Juni - en låt som gör dig ledsen - Bleeding love - Leona Lewis
5te Juni - en låt som påminner dig om någon - Waka waka - Shakira
6te Juni - en låt som påminner dig om ett ställe - Lazy song - Bruno Mars
7de Juni - en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle - Airplanes - B.O.B feat Hayley Williams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar