Summa sidvyer

fredag 10 juni 2011

DömDöm :3

Snabb bloggning just nu..

Hehe, här sitter jag..:3 Lyssnar på lite musik och så..^^ Ska typ bara va hemma idag, hoppas det inte blir åska idag också, då dör jag! Hatar när internet inte funkar.
Igår åska det som bara den hemma hos oss, fast 4 mil härifrån :3 Hehe.. Kolla på niorna när dom spela brännboll fast vet inte vilka som vann.. Jag, ellen, jasmine och valeria hade typ lite kul.. eller iaf jasmine, valerie och jag ^^ Vi typ dödade ellen med gräs och skit.. vet inte vad vi gjorde.. :3 Hahha Valerie.. x)
Sen åkte jag tåget hem med maja och köpte lite godis på ica i vikingstad ^^.. sen mötte vi jakob där, :)

Sen upp till fotbollsplan med emme, gick ut och gick i spåret med eriks hund Lady ^^ Sååååååå sööt!! :D Sjukt gullig.. :3

9de Juni - en låt som du kan dansa till - Commander - Kelly Rowland
10de Juni - en låt som får dig att somna - You don't know - Milow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar