Summa sidvyer

lördag 11 juni 2011

Treehouse

Hejhej alla potatisar :)

Om en halvtimme ska jag cykla till lillsjön för att träffa Madde :D Sen ska vi åka tillbaka hit och va en stund och lite sånt, vi kommer nog fota massor men vi får se när bilderna kommer upp på bloggen, för sen halv tre åker familjen in till stan för att fira min moster som fyller år..^^ Och pappa ska dra ur modemet för att när vi är ute på internet så dampar hemtelefonerna och vi behöver dom ifall dom ringer från sjukhuset och blablabla...:) Så jag kommer tyvärr inte kunna blogga på kanske två- tre dagar :( Och ellen har gått med i weheartit nu så då kan jag fortsätta min "progress" ;)..Man behöver en kompis från facebook eller twitter för att typ kunna fortsätta och lägga upp bilder och sånt, gå med så får du se..:3 Nu ska jag göra mig iordning för att åka och träffa madde..:3

11te Juni - en låt av ditt favoritband - I fought the law - The clash



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar