Summa sidvyer

onsdag 1 juni 2011

Inte okej asso...

You really don't know who your messing with.

Käre vän
Du har absolut ingen rätt till att bitchblicka mig när jag går förbi, tycka att jag är konstig, säga att jag inte ska lägga mig i. Om du kommer till mig bästa vän och kallar henne saker sätter jag ner foten. Det är INTE okej att säga så till henne, inte om du inte vill ha med mig att göra. Så sluta komma med att du vill "lösa det här", det hade inte funnits något att lösa om du inte hade börjat kata dig. Väx upp och inse att det bara är onödigt av dig att hålla på såhär, speciellt om du ska börja komma och snacka skiiit om min kompis. Jävligt onödigt, deet är vad det är. För du vet att vi inte kommer bara stå där och se på när du trackar våran kompis..? Nae, så går det inte till. Back off or else.. Vi sa åt dig att sluta, vi kom fram till dig och försökte prata med dig och bara säga att det inte var okej att mucka sådär bara för en jävla match, då ska du inte komma och kata mot mig också, tänk på vad du håller på med för det får följder. Att säga "håll käft din jävla störda smal apa" till någon är inte så smart.. och verkligen inte smart om man sen kommer och säger till oss själv, "säg inte håll käften till mig".. herregud, när du blir vuxen, om du nu blir det någon gång, kommer du inse hur löjlig du är så jag tycker bara synd om dig att du måste skylla på dina kompisar och be hela din klass komma bara för att du inte kan prata själv. Nästa gång du håller på stå för vad du eller ni gör, vet du vad jag bryr mig inte vem av er det var som sa det, jag vet att ni båda läser det här så ta åt er!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar