Summa sidvyer

onsdag 1 juni 2011

Lollipoopp :)

Jag byter header lite ofta, jag vet ^^ Hehe.. men jag blir bara aldrig nöjd! Men headern jag ska ha nu hoppas jag får stanna ett tag, jag orkar inte byta hela bloggtemat igen för en headers skull.. palla.. har typ en ständigt behov av att förnya bloggen typ, känns som folk kommer tröttna..:) Ajaa, har suttit och pratat i telefon med parosh i 1 timme, 5 minuter och 49 sekunder..:) Haha, girltalk..;) Länge sen jag typ snacka i telefon med nån så länge.. brukade alltid göra det med emelie när vi var små, rekordet var på 4 timmar och 37 minuter tror jag, nånstans runt 4 och en halv timme var det iallafall..:) Nu är klockan 00.00 snart och jag mååååste sova, fast som tur är har inte jag skola imorgon, då skulle jag dö! x) Hahah..
Hoppas ni gillar bloggens nya utseende..:D Godnatttt :"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar