Summa sidvyer

onsdag 1 juni 2011

Oj!

Bloggade inte igår, jag vet, men kom hem ganska sent från en sjukt rolig eftermiddag med ellen och gabbe ^^..  Igår va jag med ellen i lambo och vi kände för en cykeltur så de körde vi på.. Hehe, jag skjutsa ellen på pakethållaren utan hjälm eller nånting.. lagligt för kidz under 15 år.. :D
Vi åkte först till fotbollsplan, kolla om de fanns några snygga killar i vår ålder där..^^ Typ inte..:P En kille som va typ 14-15 skulle nicka en boll och landa på magen.. såg ut att göra ganska ont ;P.. Sen drog vi till gabbe och cykla lite och åkte nånstans jag vet inte vart, helt plötsligt så var gabbe uppe på en gungställning, ellen fastna i en bebisgunga och jag blev skrämd...av ellen...som satt i bebisgungan...på lekplatsen...i lambohov! 
Heheh, ganska spejjsad dag =^.^=..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar