Summa sidvyer

torsdag 2 juni 2011

The one and only..

Parosh Abdulsattar Ahmad Taha, du är en av få som vet allt om mig, en av få som faktiskt förstår mig. Du känner mig, dom gör inte det, och du fattar mig. Vi har samma humor, en humor som ingen annan förstår. När jag sitter och skrattar åt ingenting, kommer du och skrattar med mig, du säger "jag vill ju inte att du ska se dum ut".. Haha, som om det inte vore för sent ^^.. Du är en så jäkla skön person och jag är så himla glad och tacksam att jag fått lära känna dig. Jag vet att jag kan vara mig själv med dig och visst, du kallar mig idiot men jag tar inte åt mig, jag kallar dig idiot tillbaka iställe ;).. Du är min bästa vän och vi har fan mycket gemensamt för att vara från två helt skilda världar. Tillsammans är vi starkare än något annat, tillsammans klarar vi allt. Du har gjort mig till en bättre människa och du får mig att förstå saker jag aldrig förstått. Life's unfair, live with it. Vi kan prata i timmar, det slutar aldrig. Vi har så mycket att prata om hela tiden. Du får mig att våga göra saker som jag aldrig annars skulle vågat.. och nu lär du mig kurdiska..:) Längtar tills lördag gumman, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Älskar dig ring mig när du ser det här :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar