Summa sidvyer

måndag 4 juli 2011

Seg uppdatering, jag vet!

Internet krasha för fem veckor sen, så passar på att blogga hos parosh.
- Skolavslutning
Sommarlov, så himla skönt :P Efter avslutningen i skolan var jag på stan med ellen och julija lite, sen tog jag 1 tåget hem och skulle fira brorsan som just gått ut nian, grattis bror! :)♥ Och som kom in på gymnasiet, måste säga att jag är stolt över han! :) Firat brorsan klart i typ två timmar, sen drog jag upp till plan och träffa jakob lite :)

- Göteborg - Liseberg - Orust
På torsdagen efter avslutningen åkte jag till göteborg med mathilda madde och märta, 4 timmar på en buss. Sen sov vi hos mathilda och maddes farmor i göteborg, fredagen gick vi på liseberg, jättekul var det! :) Åkte bla balder, kanonen, kållorado, spinrock, hanghigh, lisebergsbanan, uppsjutet, höjdskräcken, flumride etc. Det enda ingen av oss åkte var atmosfear och uppsvinget, parisehjulet. As kul! Sen på lördagen åkte vi till orust, där stanna vi till onsdagen. Vi bada, cykla typ hela tiden, spela kort, hoppa studsmatta etc.

- Midsommar
Fira midsommar först hos tommy och patricia, sen upp till plan, träffa lite folk, bla jakob :) sen hem till tommy och patricia, hämta saker sen stack vi i traktor och vagn (som min käre bror körde:)) till ninna och lasse :) Grilla lite sen åkte alva och jag hem till mig, såg på film och chilla lite sen sov hos mig :)

- Övrigt
Har tältat med alva, pernilla. Badat i lillsjön med parosh, pernilla etc. Haft ett skitbra sommmarlov hitills! Träffat jokob lite, och emelie och david.. hennes nya "kompis"...:)

- Mamma och pappas bröllopsdag
I fredags den första juli hade mamma och pappa sin bröllopsdag, nu har dom varit gifta i ett år :) Haha, så vi åkte till en kinaresturang som heter ming palace för att fira lite, skit god mat där! Och sen hem att se på film och äta godis. :) Lördagen efter så kom emelie ring till mig en stund, hihi hon är ju min granne så hon gick till mig men när hon skulle hem så åska det och spöregna så vi skjutsade henne eftersom vi ändå skulle till min pappas kusins man, han fyllde 50 förra året på min födelsedag, vilket är på vintern så vi kunde inte ha någon fest då, vilket vi hade i lördags. :) Det var skitkul att träffa alla släktingar, har saknat alla. :) Släktträff 3 september med alla på pappas sida så ska bli kul, mer info sen.

Nu sitter jag hemma hos parosh och ska sova hos henne. :) Bloggar mer imrn.

En skitfin bild som parosh har tagit, skills har hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar