Summa sidvyer

tisdag 2 augusti 2011

Ben & Jerry

Sitter nere i vardagsrummet med datorn vid matbordet. Mamma ser på tv och jag passar på att blogga lite innan jag blir för trött. Maten var jättegod och jag har hunnit städa mitt rum efter maten och nu så sitter jag här och bloggar lite. :) Jag är väldigt sugen på glass just nu och skulle verkligen vilja ha en skål Ben & Jerry's Choklate Fudge Brownie framför mig! Bara för det så får ni en bild på lite smarrig glass jag hitta på weheartit. 


 

Imorgon fyller igår fyllde David 13 år, Jakobs lillebror. Idag fyller min bror Marcus 16 år och idag har jag även namnsdag. :) Och imorgon fyller Jakob 16 år. Sen är det bara typ 5 månader kvar till jag fyller 14 år, den 5te december. Jag vet inte vad jag ska önska, har nästan allt jag vill ha. Förutom en pojkvän, men det är ju inget måste direkt. :) Får se vad jag hittar på till mig önskelista. Måste ju ändå skriva en till jul. ;)

En sak jag vet att jag vill ha är en till pärlprydd ask från indiska. 
Dem här askarna är så söta!
Älska svenska sommarbär!
Mums!

En sak man bara måste älska; smoothies! Det är ett måste,
speciellt med smak av hallon & blåbär.
Något godare finns inte! YUM!



Likaså frukter, grönsaker och bär. Exotiska frukter är
utsökt tillsammans med en varm sommarkväll med tjejerna.

Hihi, jag är beroende av starka färger. Nu ska jag bara se till 
att skaffa blogger i mobilen så är mitt liv fulländat. ^^

Nu ska jag se på Criminal Minds med mamma och jag kommer 
blogga imorgon. :)
Hoppas vi ses, och de snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar