Summa sidvyer

lördag 13 augusti 2011

Bitch, du lever bara för att det är olagligt att döda dig.

Det gick bra hos tandläkaren igår, inga hål! :D Hihi ^^ Brorsan skulle till tandläkaren 09.10 så mamma och jag åkte och handlade lite så länge. Delvis köpte jag en tisha från Gina och en nyckelring från Bokia. Sen skulle ja till tandläkaren och sen åkte vi och hämtade pappa från sjukhuset, han fick komma hem igår, och sen åkte vi och käka pizza.

En söt liten nyckelring från Bokia ^^. 
"Always laugh when you can. It is cheap medicine." -Lord Byron
 Denna, egentligen beige-bruna, tisha från Gina.


För drygt en vecka sedan fick jag erbjudande om en plats i U1 i Nikegymnasterna. Senast jag var med i Nike var i grupp F13 när jag gick i fyran, i två år. Jag tackade ja. Hoppas bara att jag hinner med allt. Nu har jag dansen två gånger i veckan, gymnastiken, betyg och kompisar. Får se hur det går. Haha,
I onsdags monterade mamma och jag min nya soffa och sedan åkte vi och hämtade våran nya kattunge Skrollan. :D Här kommer några bilder.

 12 veckor gammal.


Nu funderar jag på hur eller om jag ska hinna med både Nykilsdan och Keep it loud imorgon.
Aja, går nog en stund på morgonen och lite på eftermiddagen på Nykilsdan och sen vid halv tre åker jag inte till parosh för att gå på keep it loud och sen sova hos henne. Ska bli super kul och om jag inte minns fel så kommer jag nog stanna där flera dagar. :) 

Puss på er så får vi se när jag redigerar om bloggen. Ska bli obeskrivligt kul imorgon med parosh. :) 
CYALL :*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar