Summa sidvyer

onsdag 3 augusti 2011

Glass i stora lass

Linne//Bikbok
Shorts//Fashion Outlet
Halsband//Frida
Solglasögon//Holland

Yey! Nya numret av frida kom just! :)
Ja, såhär ser min dag ut. Tagit det lugnt idag och bara fixat lite i mitt rum och så. Blir att kanske åka och handla med amma och träffa Perra sen, jag ska kidnappa hennes hund...^^

Jag tänkte eftersom jag inte avslutade "En låt för varje dag - projektet" så tänkte jag börja med det igen i augusti. Alltså lägger jag bara till en kategori på sista dagen, eftersom juni bara hade 30 dagar. :) Första tre låtarna kommer här.

dag 01 – din favoritlåt - Michael Jackson - Wanna be starting something
dag 02 – din hatlåt - "WTF" Vet ej vem som sjunger. 
dag 03 – en låt som gör dig glad - Katy Perry - Firework

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar