Summa sidvyer

tisdag 2 augusti 2011

Har fått Foki virus

Har gjort en liten, eller ganska stor förändring på min blogg. Har fått rosa Foki feber eller nåt. :) Hoppas ni gillar det. Kommer nog ha det såhär ett tag, tills jag tröttnar. :) Jag måste verkligen skaffa blogger i mobilen. Hur ska jag annars kunna uppdatera hela tiden? Nu när jag börjar åttan kommer jag behöva plugga ganska mycket och då är det bra om jag kan blogga när jag som exempel sitter på tåget hem. Då kan jag heller inte plugga och göra läxor så man kan använda tiden effektivt och blogga när man ändå inget gör. Synd bara att mina föräldrar har spärrat Internet i mobilen för min del pga av jag var inne på YouTube varje dag första halvåret med nya mobilen. Räkningen blev inte så billig. Hoppas bara att dom kommer lita på mig mer nu och låta mig ha Internet, och då gäller det bara att jag inte är inne på Internet för mycket så att det kostar en massa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar