Summa sidvyer

tisdag 9 augusti 2011

Hektisk dag

Dagen började med att vi var tvungna att åka in med pappa till sjukhuset för han hade hög feber och har haft det i några dagar nu. Vad vi vet nu är att han får stanna till imorgon. Sen fick jag åka till mormor en stund medans mamma åkte och köpte mat åt pappa och sen kom hon och hämta mig. Vi hade inte ätit lunch än och klockan var 1 så vi svängde förbi mc i johannelund där min mormor bor. När vi stod i kön till drive-in och skulle få vår mat så ser vi att det är min kusin Therése i bilen framför. Sen så åkte vi hem till henne, som också bor i johannelund och käka där, mamma och jag. Sen gick mamma, jag och Therése en promenad med hennes hund Rocco, som också vann första pris i Agielity (stavning?) och leta-sök för hundar. Stolt. Sen åkte mamma och jag till IKEA och köpte en soffa till mitt rum, bilder på det kommer imorgon, och sen skulle jag möta Pernilla i Ikano vid kvart i fem och det gjorde jag, fick lite pengar av kära mamma som jag la i min nya plånbok jag köpte idag, bilder kommer. Riktiga fynd blev det idag, även om jag inte köpte mycket. Har inte varit inne i stan och shoppat sen sommarlovets början ungefär så var jätte skönt att komma iväg lite och få lite nya grejer. Köpte bland annat en klänning/linne från Gina. Bra köp! Endast 49:-! :) Vi fick skjuts av Pernillas mamma Eva hem och när vi närmade oss ryd så ringde Jakob så vi pratade med honom i typ 20 minuter. Hände inte så mycket mer efter det, jag kom hem och tog det bara lugnt ett tag. Just nu får jag damp övar "att för tillfället kan jag inte hjärta fler bilder på weheartit pga att jag överbelastat hjärtat genom att hjärta för många bilder på så kort tid." Jag hjärtar bara några hundra bilder per dag ungefär men jag vill ju kunna hjärta fler bilder, det finns så himla många!?! Aja. Eftersom pappa är på sjukhuset så blir det mys i soffan med en godis skål och se på film med mamma och Marcus. Ha det superbra!

 Råkar faktiskt bli det jag köpte
Klänning // Gina tricot
Plånbok // Väskaffären
 Såhär ser plånboken ut...





Har blivit väldigt mycket bloggning på kvällarna nu har jag märkt. Måste sluta med det, börjar ju skolan snart.   Att designa om bloggen får jag nog skjuta på ett tag. Har inte riktigt haft tid. Godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar