Summa sidvyer

fredag 19 augusti 2011

Helgen

Det gick bra i skolan igår och det var jätte kul att träffa alla igen! Igår fick vi också reda på att vi ska få nya betygsgrader, istället för g, vg och mvg (-/+) så har vi nu E (g), D (g+), C (vg), B (vg+) A (mvg). Första skoldagen är ju egentligen på måndag för då räknas alla lektioner, och vi får betyg. :) Ser faktiskt fram emot åttan. Ska bli kul tycker jag.  Nu till idag, som sagt så skulle vi ha med oss cyklar idag och till en början gick det bra, tills min cykel gick sönder. :P Vi hade en tävling på förmiddagen när vi skulle cykla längs en väg och göra olika saker på olika stationer och få ledtrådar till ett lösenord, som sedan var London. Mitt lag vann inte. Då tävlingen var över åkte vi tillbaka till skolan och åt. Sen efter lunchen åkte hela 8an ner till simhallen och var där till klockan två, sen fick vi gå hem. Och nu sitter jag hemma bara och tar det lugnt, ska inte gå på rix fm i år. Det regnar och är dåligt väder plus att jag är trött och bara inte orkar. Nåja! Nu är det helg och vet inte riktigt vad jag ska göra då men jag hittar nog på något. 

Här kommer några fina bilder tagna av Alexandra Ljungberg. :)
























Himla fina bilder! 

Redigerade om bloggen som ni kanske såg igår, och kommer ha det såhär ett tag. 
Nähe, nu är det helg och tror att jag ska se på tv med mamma lite nu. Godnatt kära läsare :*


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar