Summa sidvyer

torsdag 4 augusti 2011

Mjölby och lite shopping

Jag kom just hem från att ha varit och käkat på kinatresurang i Mjölby med mamma och pappa. Sen åkte vi till Mjölbys version av ikano (vet inte vad det hette ^^) Och fynda lite på Lindex. :) Köpte ett Boho-mönstrat linne, vitt vanligt linne, vit tisha med ficka och en ring. Stannade förbi i Mantorp på hemvägen och köpte ett paket Ben & Jerry's. Super nöjd med min dag! Och pernilla är på väg hit nu för vi ska dra till lillsjön och softa lite. ;) Sköt om er! 

Super dålig kvalité på bilderna från min kamera, jag vet, men det blir så när jag lägger ut dem på bloggen.


 Såhär såg min mattallrik ut. Friterad kyckling med ris och i det här fallet grönsaker, tog ingen sötsur, pappa och jag dela.



Lite bilder jag tog från uteserveringen där vi satt.




















Nu till vad jag köpte;
"Mag" tisha // Lindex
 Ring // Lindex

 Mönstrat linne // Lindex
Ring // Lindex
Mönstrat linne // Lindex 
Vita shorts // Fashion outlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar