Summa sidvyer

söndag 25 september 2011

Be how sorry you want, it's not gonna stop the pain from hurting me.

Nu till alla bilder från Fatemas fest och stan i torsdags och igår. :) Puss

Jag, ellen och danne påväg till bussen för att dra till stan.







På stan med asse, danne vicke, ellen och mark.















Hemma hos Fatema.



 Så jävla fin äru!




 Jag och asse ^^

 Förlåt ellen, men jag kunde inte låta bli...:)
 sötmosarna 
flätan jag gjorde på fatemas långa vackra hår!
Ellen på stan i fredags med mig, danne och mark.

Äntligen kan jag andas ut! Nu har alla bilder från torsdags till och det kommit upp på bloggen. Nu har jag bara en drillion bilder på perra och mig från idag som ska upp imorgon, och om ni inte har förstått det så slaggar jag hos perra inatt ^^. Nu har jag lärt mig *Miley Cyrus - Every rose has it's thorn* på gitarr, inte direkt bäst på det men det går. :) Kanske kommer ett klipp på när jag spelar sen, haha. :P Pussss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar