Summa sidvyer

söndag 30 oktober 2011

I'm on my way

Här sittar man kl halv åtta på morgonen (Y) och äter frulle..:) Skulle dra till ellen idag med 10.14 bussen från nykil, sen kommer vi va hos henne en stund innan vi drar till bion; BIILAAAR :D Haha, lite flum film blire med godis och popcorn och allt jag vet inte vad. Känner på mig att det kommer bli så att vi sitter och flummar, skrattar och snackar heeeeela filmen eller så blir vi SKIT seriösa och tittar på den med stora ögon. ;D      Hade glömt att ställa om klockan idag också så när min klocka ringde och jag trodde den var åtta så var den bara sju.. och jag är inte ens trött så det är ju tur det, men får ju bara vänta i typ två timmar till innan jag kan åka til nykil. :) Bloggar nog hos ellen igen sen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar