Summa sidvyer

måndag 31 oktober 2011

I would never do that to you. She don't know what she have before she lose it. ♥

Nu sitter jag med en burk nutella, en påse godis och chips, helt ensam bara för att perra inte kunde ikväll. Det fick bli imorgon så då blire att klä ut sig och jag vet inte vad, vi ska ha kul iaf. :) Åkte från ellen vi ett ungefär och vi hade verkligen skitkul igår, såg som sagt på Bilar 2 och den var faktiskt bra. Sedan gick vi och käka på five tastes med danne och sen drog alla fyra hem till ellen och killarna tog sju bussen från tegskifte (egentligen missa dom den och dannes pappa fick rage och fick hämta dom) men vi säger att dom tog bussen.

Jag och ellen flum fota och hade jätte roligt och åt nutella och hade skitkul, sen så blev vi lite smått trötta och bestämde oss för att lägga oss ner på hennes uppblåsbara stora dubbelsängmadrassak och snacka. Gud vad vi snacka... flera timmar tills vi somna. Skönt ibland att bara prata. Och vi vaknade imorse vid elva och käka lite frukost sen var det nästan dags för mig att dra direkt. Och nu sitter jag här och snackar med pernilla på skype. :)

Märkte att det blev ett långt inlägg idag.. men om ni är intresserade av det och inte bara kollar på bilder så läser ni ju, eller hur? ;)


Min lilla promenad till resecentrum från träningen i T1 i lördags såg ut såhär;










Innan bion med ellen igår så stannade vi till vid hennes mammas jobb där det är två hus mittemot varandra, och dom hade gjort lite roliga Happy Halloween hälsningar till varandra i fönstren, söta!











Jag bjuder helt och hållet på alla bilder på mig och är starkt bestämd om att ellen är söt!.





Cuuling dääääär :D


Imorse, innan jag skulle dra till bussen för att åka hem från min käre vän;



 Som sagt så är vi muppade tillsammans, eller hur var de?




I vikingstad, i en timme och en kvart...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar