Summa sidvyer

tisdag 25 oktober 2011

If u hurt me, be ready to run, cuz she will kill u

Kom precis hem och ska snart dra på träning igen, har börjat med den nya koreografin till dansen med lovisa nu, den är iaf bättre än den andra! Låten på nya dansen får ni längre ner. Nu är jag bara arg och sur för att ellen inte bloggar lika ofta längre! jag har inget att läsa. -.-    aja, har elevledda samtal imrn så jag kommer hem senare än vanligt och har lite plugg o göra imrn också så får se när jag bloggar imrn, :*


Första låten, med Nicki Minaj - Super bass är den vi ska ha som uppvisningsdans nästa termin.
Ville bara tipsa om den andra videon också, sjukt söt liten tjej som rappar den låten utantill, vad kan hon va sju år kanske? Så sööööt!










Bara för att du är starkare än mig kan du inte slå mig.

Varför skulle jag låta det här trycka ner mig, det finns fler, tro mig. Du är bara en av alla miljoner människor jag kommer stöta på i livet, du är bara en i mängden, learn to live with it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar