Summa sidvyer

söndag 16 oktober 2011

Satan i gatan

Har nu käkat och snacka med ante på skype nyss. Sitter och lyssnar på veronica maggio - satan i gatan. Jag vet att jag märker allt efter alla andra men har ALDRIG hört den låten förut. :) Radio @ Me like. Ska kolla med jasmine om hon vill gå på stan imorgon och jag tror nog att ellen följer med isf. Hihi. Nu snackar jag med danne på skype och nån mer, vene vem :P

Jag totalt ÄLSKAR den här jackan, fyy vad skön asså! Grov... 

 *HAHA*




VECKANS BLOGG: NOMINERINGAR
                                                     -  www.lovisasbilder.blogg.se
                                                     -  www.ewiica.blogg.se
                                                     -  www.mezos.blogg.se

Ni kan lägga er röst på den blogg ni tycker ska vinna veckans blogg genom att klicka i den ruta för den blogg som du vill rösta på, i spalten under blogresponse.  Rösta på :)
Och som vanligt så koras vinnaren nästa söndag kväll. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar