Summa sidvyer

söndag 23 oktober 2011

When I see your name pop up on the screen, when I know you answered, I don't know what to say, I go speechless

Idag avslutas veckans blogg, som vanligt är det ingen veckans blogg kommande veckan eftersom jag kör varannan vecka.


Veckans blogg vinnaren är..;
www.hannalovisasol.se

2dra plats;
www.mezos.blogg.se

3dje plats;
www.ewiica.blogg.se

Grattis till vinnaren och jag tycker personligen att alla bloggar är bra! Hoppas ni kollar in dem. :)

Du kan nu följa mig på bloglovin här och följa mig på blogresponse här. :)

Pluggandet är snart klart och nu ska jag bara ta det lugnt för det känns som om jag ska dö snart, att va tonåring suger verkligen hårt ibland. :/ Aja, ses imrn söta läsare.

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Nu är det bara ett par dagar kvar på tävlingen där du vinner ett par valfria örhängen! Klicka dig in här http://yarp.blogg.se/2011/october/vinn-valfria-orhangen-fran-mocolo5.html och var med & tävla! Har även andra tävlingar igång & nya tävlingar kommer upp varje vecka.

    Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt!

    Kram Nathalié

    SvaraRadera