Summa sidvyer

torsdag 27 oktober 2011

You grow up, get the hint and see the fact that you really don't care.

Shubre. Kom hem nyss och tog mig lite flingor :3 special K är gott! Spanska uppsatsen idag gick bra, skrev en sida och en kvarts. I eftermiddags så drog jag, emma och alex, filippa ner till stan och köpte varm chocckkkolatte från espresso house ♥  Imorgon är det fcking halloween och emma, jag och alex ska va i skolan kl 7.30 för att fixa oss. Kommer bli suupper! Och jag lovar att den kommer troligtvis tonvis med bilder, fast alla kommer inte komma upp på bloggen, hehe ^^ Nu ska jag dra mig för att krusa mitt hår till imorgon då, vad vi kommer va får bli en liten SURPRICE! :D 









Hitta sjuans skolfoto på gamla bloggen, stor förändring? Gud ja.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar