Summa sidvyer

fredag 4 november 2011

Allting har förändrats men du finns kvar.

Helllu alla söta nattläsare. :) Det slutade med att vi gick och la oss klockan 4 på natten igår och blev väckta av en liten Calle som ringde oss tio i åtta på morgonen så då sov man ju liksom frya timmar.. mysssigt.. sen somna vi om och hennes mamma ringde vid nio och sa att vi måste ta bussen in till stan om en halvtimme för pernilla skulle till sjukgymnasten. Då vart det bråttom.. Vi tvätta håret båda två och drog på oss kläderna och stack ut till bussen, vi hann inte käka eller nåt så det gjorde vi på espresso house sen när vi kom in till stan för att möta calle. :)

Men sen skulle pernilla som sagt till sjukgymnasten så calle och jag gick runt i halva linköping och va på biblioteket bla annat haha :) Det va kul och sen träffa vi perra igen och sen skulle han  dra så perra och jag gick till mc och käka sen kom junior och erik och sen satt vi där i kke en och en halv timme. (såg min kära syssling erica där! :) Sen drog jag pernilla och junior till konsert & kongress där vi i kön också mötte erica :) (Bara för de som faktiskt vet vem junior är så vill jag bara klargöra att han inte följde med oss in på konserten.)

Och sedan såg vi Ulrik och han var faktiskt ganska bra, aldrig hört han förut men ... :P Sen bar det av hem till pernilla för att hämta alla mina grejer. Gud vad jag är trött. Men jag orkade inte blogga när jag kom hem så det blev typ nu...:P Hehe, iaf för att det här inlägget inte ska blig föööör långt så får ni lite bilder och nu ska jag sova, puss

För er som undrar så fick man en stämpel där det står "backstage".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar