Summa sidvyer

tisdag 22 november 2011

Bloggpaus..

Första gången på länge som jag tar en bloggpaus. Men nu orkar jag inte uppdatera heeela tiden, varje dag, blir så jävla trött. Pallar inte med det bara, plugga, skola, träning, kompisar. asså nae, nu äre min tur att fanimej va ledig från bloggandet, läsarna har sjunkit kanske pga att jag uppdaterar allt mer sällan. Men jag kanske slänger in något inlägg då och då, men förvänta er inget. Kommer tillbaks när jag är på topp igen.

Känns som jag förlorar allt och alla, allt bara glider isär, som att man måste välja vad som är viktigast, det kan jag inte. Jag har precis fått tillbaka er, och nu tänker jag fanimej inte förlora er igen. En av er har funnits i mitt liv nästan hela tiden men vi har aldrig varit vänner, nu är vi det och det förlorar jag inte, för jag skulle kunna göra vad som helst för dig bästa vän. Ni två med samma namn kom in i mitt liv för ett år sedan, en av klickade jag med direkt och vi hade roligare än någonsin på våra lektioner until everything fell apart pga en person, fuck att jag låter dig sticka igen. No. Och du, vi har gått igenom mycket, verkligen mycket tillsammans på senare tid och jag vill inte förlora dig igen, inte nu aldrig nånsin. Ni förstår mig, jag behöver inte låtsas med er, jag kan vara mig själv, utan att bli dömd. Jag älskar er alla.  vet inte om det är jag eller alla andra som förändras, men jag kan inte klara mig utan er, ni vet det. så snälla lämna mig inte för det här. När något byggs upp, faller något annat isär. Du får inte göra så, inte säga så mot mig, gör det inte snälla, du ger mig skuldkänslor och gör mig förvirrad när jag egentligen vet vad jag vill men du låter mig på något sätt inte. Och det gör mig så jävla besviken för jag vill inte förlora dig och du vet att jag skulle välja dig med tanke på omständigheterna och det skulle bara såra honom och mig, och om du är min bästa vän så vill du inte se mig ledsen.    -    When we first met, I had never felt anything so strong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar