Summa sidvyer

onsdag 30 november 2011

It's gonna take some time but I know you're worth fighting for.

Har precis blivit klar med tre timmars hardcore plugg. Seg dag som faen, hade hkk praktiskt prov idag och eftersom jag är med elias som inte va där så fick jag vara med käraste ellen! Gick ÅT SKOGEN. aldrig jobbat så dåligt i hela mitt liv, potatisen var sten hård, schnizeln var kall för jag stekte den innan all annan mat var klar och brunsåsen jag gjorde, eller ska jag säga chokladsåsen... hade i typ 2 liter soya om inte mer. Nog om den natur katastrofen.  Efter plugget drog jag, ellen och asse ner till stan där vi sen mötte upp danne, vicke och brian. Flummade runt lite i stan och vicke satte sig på fågelskit (vad han kallade var olja) hahaha.. sen drop vi till bk och käka lite sen drog jag hem. Aja imrn är det gitarr och efter det blir det att shoppa julklappar med ellen karlsson,  och sen hem för att fortsätta med allt jääkla plugg.. ;) Dagens bestog av;  strumpbyxor//Cubus   kjol//Gina   tisha//Lindex





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar