Summa sidvyer

lördag 19 november 2011

"It's like screaming, and no-one can hear. You always feel ashamed, that someone could be that importent, but without them, you feel like nothing. No-one will ever understand how much it hurts. You feel hopeless, like nothing can save you. And when it's over and it's gone, you almost wish you could have all that bad stuff back so you could have the good "

Blev ingen bloggning igår, förlåt! Men jag kom hem ganska sent och jag pallade bara inte blogga. Pernilla kunde inte igår så jag drog ner till stan och mötte calle sen drog vi hem till han och såg på film. :) Imorse så vare öppet hus och de gick bra osv :P Men nu ska jag städa lite och får se om jag ska träffa perra sen, PUESS :)

Gårdagens; Stickat // ellos  Jeans // bikbok





1 kommentar:

  1. Skulle du kunna hjälpa mig med en liten sak..?

    Det är så att jag velar mellan två färger på ett par snygga jeans, kan liksom inte bestämma mig.
    Så fall du säger vilken färg DU tycker är snyggast får du en länkning i bloggen & där med får ta del av mina 800 läsare.

    Klicka bara på detta inlägg --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/vad-tycker-ni.html#comment

    SvaraRadera