Summa sidvyer

söndag 13 november 2011

U, hun, I, ... no words. I just have to look u in ur eyes, I know..

"It has to get worse before it can get better"... true as it is, and I love u, hun.
Vi kan tänkta samma tanke, utan att veta om det. Vi är så nära, på så kort tid, vi har gått igenom så mycket, sånt som andra utanför aldrig skulle förstå.  Jag kan vara mig själv med dig utan att bli dömd, för du är lika muppad som jag, och de är positivt gumman, du låter mig leva.

Andra kan se dina känslor i dina ögon, men jag kan se varför. Andra måste fråga om något är fel, jag behöver bara titta på dig och jag vet direkt. Jag älskar dig.


Just as weird as we should be. 

1 kommentar:

  1. hej! nu har jag dragit igång veckans blogg igen, då man bokstavligt vinner i en vecka! vinnaren får en bild och länk publicerad i min blogg meny och där stannar den i 1 vecka. SUPER BRA sätt att få läsare! direkt länk :http://deniseholmsten.blogg.se/2011/november/ny-veckans-blogg.html#comment

    KRAM!

    SvaraRadera