Summa sidvyer

måndag 12 december 2011

Go tell the world that I'm coming, home

Kom hem för cirka två och en halv timme sen efter att ha varit på stan med perra typ hela eftermiddagen. Idag uppenbarade det sig att jag troligtvis kommer få F i matte och E i spanska. men aja, who cares.......:) Nu sitter jag och pluggar lite till NO provet imrn :P kommer gå awesome känner jag! ;) Snackar lite med perra och calle på skype, satt på taco bar med perra i typ en timme kändes de som men aa, de va kul, vi dela på en nacho tallrik, tills en blev två.. ^^ heheee mmmh :D Men jag bloggar mer imrn, nu ska ni bara få del 2 av förra veckans bilder som jag lovat + de ja köpte idag^^

Del 2, veckan ^^



 Fick denna (önskade) body från gina + en muffins av sötaste ellen i tisdags ^^ 



I torsdags drog också mamma och jag ner på stan och fixade denna Samsung galaxy ace :) Kunde fått en Iphone 4 men palla, eller hur?... ;) Love u mom :3

IDAG KÖPTES:



 NANA. Mer får ni inte se, därför att!

Fastnar inte på bild idag, men där är ja iaf :) I'm alive...! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar