Summa sidvyer

lördag 3 december 2011

Lite bilder från veckan...



Sneak'peak'en nedanför.









Bättre bilder på halsbandet och örhängena som jag lovat, och slängde in nåra bilder från veckan också. Älskar alla er läsare, ni är underbara, men dock så dåliga på att komentera! Det gör bloggning så mycket roligare, att få en komentar då och då. :)  Imrn är det träning mellan 9-12 så kommer inte blogga förrän kanske efter lunch eller på kvällen, får se för jag har ganska mycket att göra imrn. Bla får ni en liten sneak på vad jag kommer ha på mig på gymnastik uppvisningen som är på tisdag och onsdag. Hugs ^^ 

Iaf, Jag är med och tävlar på www.martinaas.devote.se om månadens blogg, och den är jätte bra, kolla in! kolla in! kolla in! :) Anmäl er med i det här inlägget. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar