Summa sidvyer

torsdag 2 februari 2012

hatar vintern till max!

Tycks om nya bloggdesignen? är ganska nöjd, men kommer nog göra några mindre justeringar  Vart utelåst när ja kom hem för pappa va på sjukhuset och brorsan hade inte kommit hem än så jag fick stå ute i 35 fucking min o frysa sönder, hade katten som sällskap iaf (y'  mina fötter var helt förstörda men ja får skylla mig själv som har converse i -12, right?  Har en massa svenska text o jobba med nu, hittar fan ingen information om de? :s Ska läsa lite SO inför läxförhöret imrn innan ja ska sova sen också, men sen ni, då kan ja bara njuta som fan o ta helg! 

Å seriöst, ge mig sommar  NU NU NU!  Hata vintern de är så jäkla kallt o blött, usch 

Sommarn 2011 was the shit. Spenderades med underbara vänner och har minnen jag aldrig glömmer, men 2012 kommer bli ännu grymmare. Har planerat allt. Längtar efter värmen! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar