Summa sidvyer

lördag 11 februari 2012

Know what...

...10 saker ni inte visste om mig!


  1. Jag avskyr myggor på sommaren, grovt irriterande och förstör hela grejen. Vem gillar myggor liksom?
  2. Jag äter skolmaten typ 2 av 5 skoldagar eftersom våran skollunch ser ut som fucking kattmat. :s ush. Korkat! men käkar ju frukt i skolan iaf ;)
  3. Jag föddes med svart, krulligt hår och bruna ögon, fick sen jätte ljus blondt och blå ögon. Har nu gröna ögon och är mörk blond/ ljusbrunett (egentligen, om ja inte hade färgat håret).
  4. Jag är minst av min bror och mig. :3
  5. Jag mäter 166,5 över marken. 
  6. Är en ganska galen person som inte bryr sig så mycket om vad folk jag inte känner tycker om mig. Däremot kan även jag vara lugn. ;)
  7. Har italienska sysslingar men är själv helsvensk.
  8. Älskar att kolla på film men gillar inte att läsa, om det inte är en sjukt intressant bok. 
  9. Har två katter som heter Tussan och Skrollan. :)
  10. Har aldrig flyttat, född, uppväxt och bor på samma ställe som alltid. ;)
Nu fick ni reda på lite om mig som ni kanske inte visste..? ;) Gör en videoblogg om helgen imrn så de kommer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar