Summa sidvyer

måndag 20 februari 2012

SPURTLOV!

Äntligen är det looooooov!!!!  Blir dessvärre inte mycket sova för mig dehär lovet, har ganska packat schema o många att träffa känns de som. Kom hem från calle för en stund sen efter att jag åkte till honom igår. Perra sov hos mig i lördas också, weei :) Och så sov jag hos ellen i fredas! :P Haha, älskar sleepovers, så jädra kul!! ;) Imrn blire kke stan med calle en stund sen tandläkarn... jävlaa grej, de är sen sån här årlig koll, hatar när man får bita i den där jävla grejen?!? ;/ Och nu ska jag rinnga perra o se om hon kan ta en sväng till simhallen imrn o sola lite efter tandläkarn, behöver nog lite sol känner jag.. :)Fint väder idag! Nej nu ska jag inte sitta och tråka ut er...;) Men jag har tyvärr inga bilder just nu men de kmr imrn! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar