Summa sidvyer

måndag 7 maj 2012

GASH GASH GASH

Faaan, hade klf idag och herrejävlar vad grejer som ska in den 25 maj, grejer jag inte börjat med ens! :o :( Bookreport (bokrecension till engelskan, halvvägs i boken..), 2 utlästa böcker + bokrecensioner till dem! ;) (inte ens börjat läsa! ;O), och en novell som ska vara klart by then! ;) wooho vad jag har att göra asså. Men nu har jag iaf fått iordning på engelskan till imrn, quest, 19-29 klara, matteläxa till onsdag - check! jag har bara ett engelska läsprov på onsdag sen är allt huxflux klart! ;)

I veckan ska detta fixas:
Solaaa, va ett tag sen och vill får lite färg om jag ska ha klänning på fredag!! :)
->> Vilket tar mej till att på fredag ska jag banne mej ut. Får se om min älskling och bästisen hänger med ut, hon behöver också en *getoutnight* känner jag.. :) Arbis blire nog, ska se om ingrid o erik hänger med också? Aja blir nog awesome om de faktiskt blir av vilket jag hoppas!! :D
- Sen så ska jag faan shoppa i veckan! Har lite cashflow nu, tjänar pengar vett ni;) så nya skor, klänning, kjol, trosor, maybe nya shorts o behöver en ny hoodie!!! Min älsklings hoodie jag har jädra många minnen med är ju fan BORTA?!? :O  Undrar om nån börat läsa igen? ;P awesome att ha typ en secret blog ;)

Tänkte bjuda på en gamling. Ja, såhär såg jag ut förra våren! Changed? JEPP.  Awwh, där rök mitt långa hår med att klippa de korta o färga mörkt.. :/ ni kanske får en bild på de imrn ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar