Summa sidvyer

tisdag 5 juni 2012

Ärad att fått träffa dig

Kommer aldrig glömma dig, min bästa vän, enda som förstår mig på de sätt du gör. Bara du o jag som vet hur de känns, som gått igenom samma sak. Du sticker på torsdag och jag bara hoppas att du på nåt sätt kommer tillbaka tills nian. Saknad som fan av många, älskad av de finaste och uppfostrad av den bästa familjen. Respekt till dig och allt du gör, älskar dig mer än vad jag trott. Du betyder så mycket att orden inte räcker till, du vet, lika väl som jag att de vi har har ingen annan med dig, du o jag har en speciell relation. Vi är närmre än systrar, pratar om allt, o gud de minnen vi har asså! Det är som att jag har blivit en del av din familj, de lär mig kurdiska, ja fastade med er, sov hos dig i två veckor, jag praktiskt taget levde hos dig i somras. Sedan tog vi mer och mer avstånd från varandra, vi trodde väl att de skulle bli lättare att säga hejdå då, men det blir det inte. Jag kommer inte klara mig utan dig, så glöm mig fan aldrig. Zor jwani, Xoshm axet, Parosha. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar