Summa sidvyer

söndag 7 oktober 2012

Städar och pluggar!

Rubriken förklarar varför bilder från igår inte kommit upp än!

Nu har jag fan fått rycket på att jag inte har en gymnastikdräkt att träna i för sista gången!!! Jag ska beställa någon av dem här så snart jag får pengar! Har kollat runt på dom här gymnastik shortsen och tightsen och vet inte riktigt om jag ska svarta eller rosa i shortsen, dem långa ska jag ha svarta. Mjukisbyxorna med "GYMNASTIQ" tryck ska jag ha i svart iaf.. Allt tillsammans går nog på ca 3000 spänn så fan va jag får spara nu, ska nog önska mig en gymnastikdräkt i födelsedagspresent istället o bara köpa byxorna så har jag nog råd! :)

Älskar den här för den påminner om dräkten (den under) Missy Peregrym hade på sig i gymnastikfilmen Stick it! Love it









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar