Summa sidvyer

fredag 23 november 2012

NAAAAAAAIILED IT!

Asså den här dagen har bara varit helt perfekt hittills!? :0 Fick ett C på mitt hkk prov som jag trodde gick uselt.. Det gick jättebra på praktiska provet i hkk med christine idag också! Sen eftet skolan nästan sprang jag upp till bibblan för att träffa min älskling, erik, pernilla och ingrid! Åh gud vilka saknade människor!!  Älskar er. <3 Sen när dom åkte hem vid fem så gick älskling och jag till tacobar och åt där, supergott men vart grymt mätt asså. Efter de gick vi och fika på espresso house, (helt sjukt att jag fick i mig så mycket mat på bara en timme eller nåt!) tog varsin chai och lite annat mumsigt och gott! ^^ Är nu i matkoma då.. Och sitter nu på 530 på väg till lilla åtvid för att träffa en saknad erica och joel som går på i grebo dåå. :) Heeelt otroligt hur lycklig jag är just nu!! Men näe nu ska jag va lycklig och lyssna på musik och längta efter en underbar kväll med pysslingen som väntar! Pussaaar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar