Summa sidvyer

torsdag 3 januari 2013

Vinterfotografering

Gud vad jag lovar saker som sedan inte blir av! Bloggen har blivit ganska lidande av ett trassligt privatliv, ja jag har faktiskt ett liv även om jag kanske inte verkar göra mycket eftersom det är jullov. 
Efter skolavslutningen för två veckor sedan åkte Bex och jag hem till mig och gick sedan ut och fotade i snön! Blev några bra bilder, men de flesta blev jag inte nöjd med. Det var ju svårt att stå barfota på en iskall väg täckt med is och snö utan att börja hoppa, så en del bilder blev lite okoncentrerade. Enjoy! 

"Behind the scenes"
Haha störda, suddiga och konstiga, men vem är man om inte sig själv?

Oredigerade, dem flesta är ganska suddiga och det är dem utan blixt, det beror på att slutartiden på kameran var ganska lång och det var svårt att hålla kameran stilla. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar