Summa sidvyer

lördag 23 februari 2013

Lördag

Kom precis hem från Ingrid och vi kollade på Dirty Dancing och hon fixade mitt hår innan jag åkte. Som sagt är inte hennes brorsa Kalle hemma för han är i alperna med skolan så det är ganska tyst och lugnt där förutom hennes lillasyrra då.. :P Igår morse kom Danne hit och var här under hela dagen, på källen gick vi iallafall ut till dammen vid deras hus o gjorde en brasa och grillade marshmallows, karamelliserade äpplen och banan med choklad i så det var sjukt mysigt! Sen gick vi in och kollade på The Mist tills Danne skulle hem. Ikväll blir det mys med familjen till melodifestivalen eller nåt och jag ska städa mitt rum lite och sen bara ta det lugnt :) Men nu ska jag lyssna på musik och läsa ur min sv bok, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar