Summa sidvyer

söndag 17 februari 2013

Nästan där

På alla hjärtans dag drog jag, Ellen, William och Julle till pizza hut efter skolan för dem hade öppningsdag då, sen vidare till kärnahallen i malmslätt för att kolla på deras innebandymatch, haha och den kvällen slutade bra tycker jag..




I fredags drog jag hem till Ingrid efter skolan med Pernilla och Andrea och hade tjejkväll, kollade film, Moulin Rouge, massage, prova kläder osånt u know.




Sist men inte minst, haha, så kom Pernilla till mig igår och spendera natten här med massa godis, chips, glass och melodifestivalen.. Känner inte riktigt att Sverige har kommit med så bra bidrag än men mellanunderhållningen är ju det enda man kollar på iallafall.. Vi vakna runt halv ett tiden idag så hon drog vi fyra så nu sitter jag och tar det lite lugnt och ska kolla tv med familjen sen, vi hörs!

Ska börja gymma i veckan också har jag bestämt, ska bli lika lycklig igen som jag var då, när bilden togs, fast på ett annat sätt. Nu är jag fri och jag ska bara tänka på mig nu. Jag ska få min drömkropp en gång för alla, ta tag i skolan och verkligen höja mina betyg som jag känner har börjat svaja lite igen och fokusera på mig själv och att må bra och umgås med mina vänner.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar