Summa sidvyer

torsdag 2 januari 2014

Årsresumé på 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, flertal enligt mig dåliga men även bra saker!

Hur har ditt 2013 varit? Väääldigt upp och ner!

Blev du kär i år? Tyvärr ja, även lyckligtvis ja.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 15 feb, 26 feb, 3 apr, 7 jun, 6 aug, 6 okt, 18 okt

Vad är din största framgång 2013? Att jag tog tag i skolan och blivit tränare för en helt egen pojkgrupp med gymnaster! Även att jag leder tre grupper totalt med två andra tjejer som jag har två flickgrupper med också.

Bästa köpet? Den var svår! Jag vet inte, mitt moppekort kanske? 

Vad spenderade du mest pengar på? Troligvis mat, körkort osv och mina kära faddrar under nollningen haha! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag hamnade i en så bra klass och fick grymma faddrar ♥ 





Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Oj det är många!

You make me, Wake me up - Avicii, 
Come and get it - Selena Gomez, 
Same love - Macklemore, 
4 chords - The axis of awesome, 
A thousand years - Christina Perri, 
We are never getting back together - Taylor Swift, 
Legenden -  Niello
Naiv - Dani M, Jacco
Undressed - Kim Cesarion
Många OneRepublic låtar men speciellt If I Lose Myself!
Massa Gyllene Tider, Lars Winnerbäck och Imagine Dragons låtar!
Många Rise Against, Sleeping with sirens och blink-182 låtar har också varit med!
Blurred lines - Robin Thicke etc.

Vem har du umgåtts med mest? Det har verkligen varierat! Har sagt hejdå till många gamla vänner som tiden gått ut med, och även välkomnat många nya som har kommit att betyda rätt mycket hitills!

Första halvåret var det mest de från dåvarande klassen, Ingrid, Kalle, Zacke, Ellen osv. Under sommarn var det mestadels Pernilla, Zacke, Ante, Nico, Vicke och ibland Ellen. Hösten har bestått mest av mina nyare klasskamrater som i princip är ett ganska stort gäng i klassen så jag orkar inte skriva alla, men många goa människor och även en och en annan jag lärt känna utanför.

 


Har du haft ett förhållande under 2013? Jag startade faktiskt 2013 med ett förhållande, men det tog slut i februari.



Vart reste du under 2013? Mallorca!











Är det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? Skulle vilja säga min självsäkerhet, jag förändrades på många sätt i år och jag ska vara mer målmedveten när jag väl påbörjat något nu under 2014.

Vad gjorde du på din födelsedag? Min födelsedag var inte den bästa jag haft direkt.. Spenderade den i skolan, mitt ex (kompis fortfarande) kom inte ihåg att det var min födelsedag fastän jag pratade med honom samma dag, min bästa vän som visste om det, var arg på mig just då så hon prata inte med mig, inte ens ett grattis. Många hade glömt min födelsedag och det kändes verkligen inte super den dagen.. Det som livade upp mitt humör lite grann på eftermiddagen var Ebba och Rebecka från min klass som köpte tårta och firade mig massor, sjukt gulliga tjejer! 

 
 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Vet faktiskt inget som skulle det.. Tror det blev så bra det kunnat bli med de förutsättningar det hade.

Vem saknade du? Parosh som in i helvette.

 


Största misstaget i år? Flertal killar som verkligen inte förtjänat min tid, blivit utnyttjad för mycket även av vänner som jag litat på.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det tror jag faktiskt, men jag vet att det hela även hänger på mig. Det är attityden och intsällningen som spelar roll och det känns som jag förbättrat det ganska mycket senaste tiden, så nu ska jag blicka frammåt, glömma gamla misstag och vara glad! 

Bästa minnet från 2013? Wow, tja det blir svårt.. Tror det får bli Cancergalan i oktober!



Hur många pussade du? 11-12 stycken kanske? ^^

Vad önskar du att du gjort mer 2013? Skrattat och njutit! Och även tränat. Hade lite problem med benhinneinflammation så fick sluta springa, överbelastade handleder som gjorde det svårt att både träna gymnastik och gymma. Men nu jävlar 2014, nu ska vi bli fit for life! 

Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat, dåliga val. Jag borde hållt mig mer till mina principer. Men om man ska se det från den ljusa sidan har jag lärt mig saker iallafall.

Favoritserier i år? Hart of Dixie, Arrow, Off the Map och How I Met Your Mother!

De bästa nya människorna du träffade? Oj, det är många underbara ansikten jag mött i år! Skulle väl säga Femie, Hanna S, Rebecka, Ebba, Jocke, Sara och många fler! Jätte många sköna faddrar också, men framförallt alla n0llor jag träffade i mina parallellklasser, sjukt roligt folk på vissa håll! 



Vad vill du säga till dig själv inför 2014? (TRÄNAAA) Att jag ska fortsätta vara den jag är och inte låta andras åsikter förändra mig, men och vara en så mycket gladare person i år! Inte överreagera och se saker från den ljusa sidan, låt inget tynga ner en, men det är okej att ha sina deppdagar, så länge det förblir deppdagar (tillfälligt)! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar