Summa sidvyer

torsdag 9 januari 2014

Det 'viktiga' som skulle upp på bloggen

Det var det här med ilskan jag kände for a brief moment ungefär i måndags. Så därför kör jag en hiss och diss för att få ute det lite och för att ni ska förstå.

'

- Personer som enbart är ute efter att såra andra, get a life. 

- Grov nätmobbning över sociala medier, jag blir så sjukt arg! Förstår inte människor att de inte har rätt att säga åt andra att de ska ta livet av sig?!

- Långa skoldagar, liksom ugh.

- När typ 13 åringar har världens problem med tex pojkvänner/flickvänner, "falska bitchar till vänner" och jobbiga föräldrar fast de egentligen inte borde bry sig om status och sånt än, jag menar.. När jag var 13 år gick jag på hockey med min dansgrupp och dansade i TV, fick min första lingonvecka och panikade över att få betyg nästa läsår. Och det var ändå bara tre år sedan..

- Stop with the dramaqueen session. We all know you're not really a bitch, just insecure.



- Att bli godkänd på nationella provet i matte 1c!! 

- Att få A på min första inlämningsuppgift/prov i engelska på gymnasiet! 

- Korta skoldagar, I'm like.. I love you :>

- Reor. För då kan man fynda!

- Att det endast är 6 veckor kvar till sportlovet!! Tagga!

- Att jag har grymma planer för helgen, what are you up to? ;)

- Underbara och trofasta vänner som man kan ha riktigt kul med! Alltid lika roligt att lära känna nya personer att skratta med :)


~ Sedan vill jag bara påminna mina söta läsare om att jag älskar er, vara positiva och se det bästa och ta för er av allt dagen kan erbjuda! Ha en underbar helg nu! ~


Låter bilden säga det mesta. Tre från min förra parallelklass i högstadiet på sommaravslutningen i nian. Bara för att bjuda på en bild typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar