Summa sidvyer

måndag 17 februari 2014

Gårdagen

Igår gick jag upp tidigt för att åka till stan och köpa skor innan jag tog pendeln till honom, det blev ett par vita converse!
Mötte en gammal klasskompis som skulle till samma ställe så vi satt och pratade ett tag och så, sen när jag skulle ta bussen hem så missade vi den, vi gick tillbaka till honom sen tog vi bilen och så skjutsade han hem mig. Underbaraste killen jag träffat alltså ♡

Sen hade mamma köpt pizza till mig när jag kom hem så det var jättemysigt igår! Önskar det aldrig tog slut alltså...

Skorna blev dock lite förstörda igår när jag råkade trampa i en lerpöl för det regnade.. Men det är ju bara typiskt mig att när jag för första gången köper ett par vita converse så ska de bli förstörda ;) Bara att tvätta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar