Summa sidvyer

fredag 26 augusti 2011

Äntligen fredag!

Nu kan jag äntligen bara slappna av och sluta oroa mig över att jag ska försova mig imorgon eller få ett oförberett prov. :) Gud så skönt, det är helg!  - Just nu sitter jag och taggar inför Eric Saade konsert imorgon kväll med Pernilla! :) Har inte umgåtts med henne på typ en vecka, katastrof! :o :P Peppad, men kommer hem sent så på kvällen vet jag inte om jag bloggar.

Aja, nytt ämne. Ni har inte fått en bild på flera dagar! Så nu kommer lite bilder jag fotat i veckan, bla från första skoldagen till allt annat den här veckan. Och imorgon när jag åker till Pernilla innan konserten så kommer jag ta med kameran så kommer nog bli en hel del bilder som ni kan se fram emot! :) Ha det bäst, ENJOY! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar