Summa sidvyer

onsdag 17 augusti 2011

Börjar åttan imorgon! :D

Lite snabbt om idag; Vid 1 ungefär drog jag till vikingstad och träffa alva vid affären. Då köpte vi varsin pizza och sen drog vi hem för att färga håret på alva, eller rättare sagt gjorde jag det. Hon tyckte det vart  jättebra och nästa gång hon ska färga ska hon ringa mig igen, får nog börja ta betalt...;) Hahha nej skoja bara. Stolt :) Haha. Imorgon börjar jag åttan, är super peppad! Får verkligen jobba hårt i år om jag ska ha bra betyg, eller jag satsar på vg som en början. ;) Har fixat med lite grejer inför imorgon hela kvällen och så, har packat skolväskan, plockat fram kläder etc. Gud jag kommer itne kunna äta något på morgonen, jag har ju sovit länge typ hela sommarlovet så kommer nog vara skit trött. Bilder kommer imorgon eftermiddag eftersom att jag verkligen måste stänga av datorn nu för det åskar som bara den här hemma, mysigt. ^^ Älskar er,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar