Summa sidvyer

tisdag 16 augusti 2011

Keep it loud

Förlåt! Blogger dampa lite för mig igår så jag kunde inte lägga ut bilderna från keep it loud. Men som jag lovade, här kommer dom! Prosh och jag hade as kul btw. ;) ENJOY!!


 Parosh och jag..
 Parosh och Ahlam..


 Det kom så mycket rök från partytälten att man kunde tro att de brann

 Parosh, på väg hem..


Idag vaknade jag runt halv tio och käka lite frukost och fixa lite grejer och drog sen till plan med Jakob. Sen drog vi hem till honom och sen kom hans bror David hem.  Vi tog de lite lugnt bara, satt o snacka mest. :) Haha, sen drog jag hem och käka tacos, sen direkt upp till plan för att träffa dom igen. Men nu ska jag inte blogga mer ikväll, måste sova tidigare ikväll för imorgon ska jag gå upp klockan sju och duscha och greja lite innan dagen drar igång. Och jag måste vänja mig lite tills på torsdag för då får jag gå upp klockan halv 6 igen. Sadface...:( Men kommer träffa alla i skolan igen, vilket jag saknat skit mycket ! :D 
BYE :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar