Summa sidvyer

söndag 7 augusti 2011

Nyheter

I fredags åkte mamma, pappa  och jag ner till Lönö där min faster och farbror har en stuga vid viken. Vi hämtade min bror i Kåreholm efter att han hade sommarjobbat i två veckor. (Glömde kameran hemma så det blir inga bilder från Lönö.) Sen stannade vi i Lönö över natten och sov i gäst stugan och åkte hem klockan tio på lördagen. På vägen hem på motorvägen mellan Norrköping och Linköping hände det en bilolycka så vi satt i en kilometer lång bilkö i ungefär en halvtimme och kön stod helt stilla. Som tur var klarade de som var med i olyckan sig, det var vad vi fick höra på radion iallafall.  Sen när jag kom hem fick jag ta det lugnt en stund och byta om och sen skulle jag åka upp till plan för att hjälpa mamma i kiosken på en fotbollsmatch. Sen kom Pernilla och hjälpte mig lite och sen åkte vi till lillsjön med glass och frukt soda.





Ska designa om bloggen imorgon! 

Ska använda lite andra färger och det kommer bli kul med lite omväxling. 
För er som inte vet det så ääälskar jag att designa (om) min/bloggar. Det är superkul! ^^
Vi ses imorgon, sov sött alla söta läsare! (K)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar