Summa sidvyer

måndag 8 augusti 2011

Planer för dagen

Godmorgon alla kära läsare! Eller god förmiddag..:) Nu har jag varit vaken i en timme. Har inga direkta planer för dagen. Vet bara att nu ska jag gå och hämta lite yoghurt och sätta mig och mysa framför Sjunde himlen. Det är sådär perfekt väder nu på morgonen, inte för varmt men man fryser inte. :) Jag ska ju designa om bloggen idag men det blir till eftermiddagen om jag inte hittat på något. Det blir iallafall idag. :) Nu ska ni få njuta av eran morgon själva för jag kommer inte blogga på kanske några timmar. Puss och hej! (K)  

Ps. Dagens outfit + några bilder jag tog från mitt fönster i morse kommer här.

Linne / Bikbok
 Avklippta jeans / Mammas garderob






Jag har jätte lockigt hår idag för jag hade i lockklämmor igårkväll. Ser lite mysko ut så jag har satt upp det i en tofs, som ni ser här, tills lockarna försvinner lite grann.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar