Summa sidvyer

måndag 3 oktober 2011

He'll have you suicidal, when he says it's over.

Nu sitter jag hemma och nästan somnar av trötthet, som tur är hade vi inget spanska prov idag utan det och svenska provet kommer på torsdag, då får jag lite extra tid att plugga. Den här veckan ska jag läsa ut en bok som jag har börjat på och skriva en resencion till den till på fredag. Fredag eftermiddag spenderas i skolan medans jag väntar på att ellen ska sluta, i en och en halv timme. :) Sen drar ellen och jag hem till henne och packar lite stuff och off to go via nykilsbussen och hon sover hos mig, sen drar vi till nykil och träffar folk, ny låt ska skrivas! :) Dagens outfit såg ut såhär ; Skjorta/blus // Capri Collection  Strumpbyxor // Cubus  Skor // Skopunkten  Halsduk // Bikbok  Shorts // Gina tricot  Smycken // Capri, Glitter




Juste! Igår var jag på en liten modevisning hemma hos min kompis för att kolla på nya höst Capri kollektionen. Dessa plagg köptes; 






Nu är veckans blogg tävling över. 

Vinnaren blev Ellen Klofsten!
Grattis underbaraste syster. På andra plats kom Jasmine Strindlund.
Sötnosar! Underbara bloggar båda två! Älskar er :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar