Summa sidvyer

söndag 2 oktober 2011

Morning, closet!

Moi  *finska för hej*

Vaknade halv tolv idag, käka lite frulle och nu ska jag snart göra mig i ordning för att gå till emelie ring på klädparty. Kanske blir en catwalk den här gången, det vet jag inte hur dom har fixat det, men hennes mamma känner en person innom modebranchen som åker till olika människor som bokar och visar upp en hel kollektion, "Capri Collection". Jag var med förra året också, och köpte bland annat en kofta (den ni såg på flera bilder igår, den är ungefär mango färgad fast lite mer rosa röd) och en tisha, bälte, linne. Tror inte jag kommer köpa något i år pga mamma och jag shoppade massor i veckan.  Efter det blir det att träffa perra, tror vi cyklar någonstas. Vene vart men det blir nog kul att komma hemifrån lite. :) Bloggar som sagt mer i eftermiddag. :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar